Παράλληλα με τη βόλτα στη γειτονιά για να δούμε τις νεραντζιές και τις λεμονιές ,καθώς και με τα πρώτα σκαψίματα και ξεχορταριάσματα αρχίσαμε να μιλάμε για το χειμώνα. Ποιο χειμώνα?και το κρύο. Ποιο κρύο? και τις βροχές. Ποιες βροχές? "έρχεται το καλοκαίρι! μα ακόμα είναι Ιανουάριος!' , "ο ήλιος καίει και κάνει ζέστη! μα ο ήλιος δεν καίει τόσο το χειμώνα!" με ερωτήσεις και υποθέσεις τα παιδιά προσπαθούσαν να δώσουν εξήγηση."Τα αυτοκίνητα με το καυσαέριο φτιάχνουν ένα σύννεφο και κρατάει τη ζέστη μέσα!! είπαν η Κατερίνα και η Έλενα..
Είδαμε λοιπόν το βιντεάκι για την κλιματική αλλαγή και το συζητήσαμε.Μιλήσαμε για τη θερμοκρασία που ανεβαίνει και τι σημαίνει αυτό για τα ζώα αρχικά αλλά και για τα έντονα καιρικά φαινόμενα(καταιγίδες,πλημμύρες,ξηρασία,ανεμοστρόβιλοι)
Αλλά δεν μένουμε εκεί.!!!Η Περιβαλλοντική εκπαίδευση πάνω από όλα σημαίνει ευαισθητοποίηση, προβληματισμό και ΚΥΡΙΩΣ δράση...Πρώτη μας πρόταση δράσης: ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
...ΚΑΙ συνεχίζουμε..
Είδαμε λοιπόν το βιντεάκι για την κλιματική αλλαγή και το συζητήσαμε.Μιλήσαμε για τη θερμοκρασία που ανεβαίνει και τι σημαίνει αυτό για τα ζώα αρχικά αλλά και για τα έντονα καιρικά φαινόμενα(καταιγίδες,πλημμύρες,ξηρασία,ανεμοστρόβιλοι)
Climate animation - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=wa58h4IJ6Hk
Με το δικό τους τρόπο τα παιδιά αποτύπωσαν ότι τα εντυπωσίασε από το βιντεάκιΑλλά δεν μένουμε εκεί.!!!Η Περιβαλλοντική εκπαίδευση πάνω από όλα σημαίνει ευαισθητοποίηση, προβληματισμό και ΚΥΡΙΩΣ δράση...Πρώτη μας πρόταση δράσης: ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
...ΚΑΙ συνεχίζουμε..
Γιατί τα παιδιά αξίζει να νοιάζονται για τον κόσμο στον οποίο θα ζήσουν!!!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου